Friday, June 14, 2013

Lepak-lepak presint 9

aku x igt lah kalo aku prnh wat entry psl presint 9..lantakla kan
ni antara tempat fav kitorg adik beradik lepak..hehe..food court je pun..bukan club ke ape..kehkeh...
sangggup ni..dtg jauh2..masing2...nak gi lepak sini..pdhal org presint 9 pun tak heran kot -__-

ape yg best sini eh...dlu kakak aku beria promot teh ais kt sini..hehe..dlu mmg best..skang dh kureng..tp tetap ok..byk jugak pilihan mknn sini..tapi aku..asal gi sana..mmg order lamb chop ajer..hehe..kalo korg gi lmbt..cam kul 10 ke atas..deakt2 org nk tutup kedai..confirm..banyak giler portion dia..haha..ni kitorg gi awal..pas maghrib..so sket je lah..tapi bagus jugak..tkdela overload ngan makanan..

roti john sedap..kerang bakar..rojak buah..otak2...western ade mcm2..tu yg kami slalu order la...ade jugak aku nmpk kedai mee rebus tulang..cam best..tp tk pernah beli..

pastu seblah tu..ade pasaraya salam ke ape namanya..boleh bli pampers susu...murah...
masa ni..cuma famili aku n abg long je..slalu famili kakak aku n adik aku..lagi meriah

fav rayyan..otak2

untuk rania

aku punya...

laki aku wajib makan nasik



khalishah pun ade

kt presint 16 pun ade kedai best...dah lama jugak tk gi makan nasi kukus gulai serati kt situ..hehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow