Tuesday, October 09, 2012

Langsir dah siap..yeaa

setelah seminggu lebih langsir camni
...

..


 akhirnya...sabtu lepas...siap jugak langsir aku..kiranya cukup seminggu la..walaupun dorg ckp 3 hari tu dh siap..cuma org nak dtg psg tu..jadualnya penuh..lagi pulak.hari keje..kami takde kt umah..so buatla appointment ..hari sabtu kul 11 pagi..kul 11.30 dorg sampai..yeaa...

langsir ni..kami tempah dari MK Curtain kt nilai 3
mula2..dorg pasang railing dlu...mcm2 jenis railing ade..ikut suka nak yg camne..dan ikut duit yg ade lam poket..ehemmmm


 3 jam jugakla dorg bertungkus lumus pasang railing..langsir segala bagai untuk satu umah..umah aku..ade 8 tingkap..tak termasuk kt dapur..yg dapur..kami amik roller blind je..

hasilnyaa


..

..

..

..

..

..

..

cehh..suprise la sangat..ala langsir biasa je la pun
..

..

..

..

..

..

..

..



simple je..aku suka je..sebab aku mmg nak yg ni...hehe..walaupun awal2 hampir2 tak jadi..sebab takde diskaun..lps dpt diskaun..tambahan plak..ade org kata nak tambah duit plak tuh..haha..so..tros pilih yang ni..laki aku je ckp..kurang lawa la ape..tak kisah..janji aku suka..
langsir kat hall je ade day curtain..bilik masterbedroom pun ye jugak la..bilik lain..satu layer je..lenkali ade duit..tambah lagi day curtain..
corak ni..utk hall je..bilik lain..corak lain..tp tak amik gambar

ok bye

2 comments:

Yani said...

Cantik... akak suka.. rumah akak pun jenis yg simple gini juga

strawberi said...

tu la kak..simple dan ehem..tak mahal sgt..haha

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow