Thursday, October 25, 2012

Breakfast @ Lemon garden shang ri la

ewahh..jauh tu gi bekfes..kat kl ok..semangat bangun pas subuh..siap2 segala bagai..kejut sume org suh siap2...kalo bukan aku yg kejut..kang sume bekfes roti canai kat mamak je lah...

tenkiu pada kampeni laki aku ..hikss..oleh sebab limit sket je..so ajak kakak aku dlu..nt adik beradik lain tunggu turn eh...hehe..tunggu voucher berjimba di USS ke..haha...

ni aktiviti ahad lepas lah..tunggu sume org bersiap...memang kul 9.00 pagi jugakla gerak..sampai kul 9 lebih gitu..tros gi lemon garden cafe..makan..tu je..makanan memang banyak sangat la..sampai aku takleh nak pilih..end up..aku merasa 30% je kot dr sume jenis mknn yg ade..biasala..ade komitmen jaga anak kan...huhu

layan gambar je..makan ni..kenyang sampai petang ok..hehe...

lps makan..lepak2 kt taman tepi cafe ni..best je..feeling dlm hutan gitu...lps makan..kami gi homedec lagi skali..layan homedec sampai 4 jam lebih kt situ..ehehe..













No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow