Wednesday, October 24, 2012

Burger Bakar @ equine

First time ok ..makan burger bakar ni..sedeh btol..org dah lama makan..aku baru dapat makan..ni pun sebab gi makan kt warung pak mydin kt equine seri kembangan...nmpk ade jual burger bakar...tros order..padahal dah order nasi goreng USA >.<
share2 je pun...datang mkn ramai2...bleh la share kan..sorg..tak abih kot..eh..ye ke tak abih..hikss..

so..tatau nak komen sedap ke tak..ok je la bagi aku..sebab tak rasa yg lain..so tatau mana lagi sedap..ni je satu2 nyan burger bakar yang aku pernah makan..abih je la aku makan...cuma kakak aku cakap..sedap lagi yg kat wangsa maju tu..takpe..nanti kita gi lagi..hehe

lagipun..pasni ade dapur baru..blehla eksen masak burger bakar sendiri...haha

sedap plak nengok gambar burger ni..iskkk



3 comments:

Eliss Mie said...

x pernah gak merasa..ni buat terliur ni..haihhh

Syigim said...

sukaaaa burger bakar! penah try abg burn punya burger bakar je. cheese melimpah ruah! :) pasni nk try burger bakar kaw kaw pulak, sbb tu yg original kan

strawberi said...

ELISSMIE..sila rasa,..tp better gi tmpt pemes2...mesti tros mkn yg sedap..baru tak nyesal

sygim..ramai jugak sebut2 yg abg burn tu...iskk..sedapnyaa kalo cheese byk

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow