Monday, October 26, 2009

Undilah saya


~sticky entry sehingga 26 oktober~

hai sume

jomla undi saya..sebab saya jadik finalis untuk BABY IG RAYA CONTEST

mama saya sebok berkempen kat IG..jadik..mehla pakat2 undi saya kat IG..
senang je caranya

1.daftar kat IG..
2..buat posting sket..sekurang2nya 10 posting
3.then undi saya kat board 'PARENTING'...then bitau yang korang undi amal nur rayyan

psst..nanti saya share adiah kalo menang

cepat undi tau..sebelum 26hb oktober 2009

TQ pada bakal pengundi saya..also tq pada mama acha yang berkempen untuk saya

2 comments:

Misz HoNey said...

sesame rayyan..

demimu...auntie rela berkorban..

akakakkaka

err..nt menang jgn lupe kongsi adiah dgn acha...

ekekeke

strawberi said...

hehe..insya allah..kalo rayyan murah ati..wakaka

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow