Thursday, October 08, 2009

raya@opis aku

sabtu lps..opis aku wat open house..takla jemput sume org..utk staf je..bwk famili..so aku bwk laki aku ngan rayyan la kan..nk bwk sape lg...jamuan ditetapkan kul 11 pagi - 1 ptg je..dah siap2 bg aturcara sume..sampai2 je..ade ucapan sket..pastu acara mkn2...ni aku letak sket2 gamba sipi2 je..hihi..

setiap bahagian kena menyumbangkan satu menu..so ade la mcm2 menu..main menu ialah nasi beriani dan sate..ade menu lain sup gearbox, mee kari , laksa, lemang ketupat ..sume menu2 stendet jamuan raya la kan..department aku combine ngan bahagian teknikal..kitorg menu ini

memandangkan aku bukan dtg lenggang kangkung..kena dukung budak kecik ni..aku mkn sket2 je la..mkn nasi dagang, sate ngan mee kari je..lain2..tak sentuh pun..tu pun gilir2 mkn ngan laki aku..huhu..takpela..ni la kelebihan ade anak..leh control nafsu mkn..wakakaka

pastu acara terakhir..pembahagian duit raya..gamba kat bwh nih..aku dok standby nak naik stage..amik duit raya..ekeke..duit raya utk kanak2 bwh 12 tahun..dpt la rm5...okla tu kan..hihi


pastu kul 1 lebih..blk..singgah umah pengasuh rayyan lak..sbb dia wat open house gak..kat sana..mkn sket je la..sbb dh kenyang kan..so..sabtu tu..beraya 2 tmpt..gitula aktiviti kalo ujung minggu bulan syawal ni..


2 comments:

Rin Ahmad said...

seronoknya ofis buat open house...
dpt duit raya lak tu...

strawberi said...

open house je la...famili day..jgn harap..ni je la pluang nk jupe sume..huhu..open house kementerian patutnya ade..skali kensel plak..kalo tak..lagi best dpt mkn..hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow