Wednesday, October 14, 2009

my open house

sebelum syawal berakhir..meh kita citer psl makan, open house, makan, open house..hehe

sabtu lps..atas permintaan budak2 opis laki aku nak dtg beraya kat umah..ehehe..dorg rekues menu weh..sabo je aku..NASIK DAGANG..waaaa...aku tak reti wat sorg2 nasik dagang..kalo mak aku msk pun..aku tlg kupas bawang je ..hihi..
ni plak nk msk utk 15-20 org..oh..no no..

jadiknya...TEMPAH..ya btol...tempahla senang ..jadiknya..tempah ngan pengasuh rayyan..sbb dia mmg amik tempahan msk memasak nih
hari yg dinanti tiba..iaitu sabtu pagi..jadinya..aku cuma siapkan sket2..tempah kek cokelat ngan budak opis..aku cuma wat kuih seri ayu kaler ijau tuh..hehe..pastu wat air blackcurrant


tadaaa..dah siap...nasik ngan lauk kat dapur..byk sgt2 ..nama je tempah utk 20 org..tp segantang beras..mmgla byk..hehe..

so..dorg sume mkn..pastu kami sama2 gerak ke open house opismate laki aku kat selayang..layan la 2-3 gamba..hehe
..mlm tu..ajak kakak n abg aku dtg umah..mkn nasik dagang lg..hehe


hari ahad lak..ade 2 jemputan open house ..kat pj n umah mmbr aku ..kat seblh taman aku je..


4 comments:

hanim.. said...

wahhh..sedap tuh nasi dagang..saya suke..kuih seri ayu pun saya suke..pandainye awak buat..hehe..sume suke..tp taw makan je..buatnya tatau..hehe

strawberi said...

seri ayu tu senang je buat..cuma kena bli acuan je..buh sume bahan lam mixer..pastu kukus..hehe..

nasik dagang..mmg sedap..tp tak reti la nk wat..hehe..nntla nk blaja

Intan said...

Intan skali pon tak pernah mkn nasi dagang...he he...takut nak try.

Ha ha, intan pon kalo nak buat mkn2 nih rasanya lg senang tempah je kan...kui kui kui. By the way rayyan makin comel ngan rambut baru nya itew ;)

strawberi said...

lahai..rugi tau tak try.cubala..nnt mesti suka..ecece...konpiden je aku..

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow