Monday, October 19, 2009

pool baru

yeaa..semlm sy mandi lam pool baru..
best sgt2..sampai saya nangis2 ble mama paksa suh saya naik..

pool tu..mama paksa suh papa beli utk saya..kata mama senang nak mandikan saya..sbb sy mmg tak reti dok diam

tgkla muka saya yang ceria gembira pas mandi mlm td

masa kecik2 dulu..mama kata..senang mandikan sy..sbb sy dok diam je lam besen tuh..dh besar sket nih..dh tak muat besen..tambah plak sy tak reti dok diam..hehe

pool baru ni..muat saya sorg je...kalo nak ajak abg syahmi mandi sama-sama camne yer..ermm..mungkin kena suh papa belikan kolam yang lagi besar kan..baru best..bleh mandi sama2 ngan abg syahmi kat luar umah..

papa..oo..papa..bleh tak nanti belikan pool yang lagi besar :p



13 comments:

halymaxlrose said...

cane Rayyan ni leh hensem cam anak mat salleh? mencikk ekekek

Martuis.Martapau said...

huk ala, comelnya Rayyan. Kui kui kui...

vagg. said...

ohhhhhh ada kolam beso nih ek. aku biasa tgk yg beso gedabak tuh je.

strawberi said...

biasala lym..tgkla mak nya camne..wakakak...jgn jeles

marts..rayyan mmg comey sokmo...ahahaha

vagg..ade..bli yg muat2 dia je..kalo beso sgt..jenuhla laki aku nk byr bil air...ekeke

Umie Alisha said...

geram betul tgk muka rayyan yg comel dan bulat ni...
mcm nak picit2 jek... :D

ArPeGGiOS said...

kira bagus jugak rauuan nak dok diam dalam kolam tu. kalau anak aku minah dah melompat keluar masuk jer kejenya. penyudahnya aku simpan jer la..

strawberi said...

ainul..kalo pi umah org kan..lagila dia wat muka inesen je...tp kalo dok umah..masya allah...huhu..

miza..so far..dia tak reti lagi nak mlompat kuar..biasala..masih jakun lagi..sok2..pandai lompat..aku pun..simpan lam stor je la kot..tu psl maleh nk bli yg mahal2..kang bazir je..ehehe

yatie said...

salam perkenalan...
ala cutenye dia main pool kecik....

syekshi gitu...

strawberi said...

hai yatie..ehehe..cekci yer..tk nmpk sgt kan...hihi

Intan said...

Cute nya rayyan dlm pool baru dia tu...arissa nak tumpang main, muat tak agaknya? He he...

Misz HoNey said...

hoh...kolam sama cm acha nyer...

ekekkeke

strawberi said...

arissa punya psl..mesti muat punye..hehe...tp pool arissa lg besar kan..patut rayyan kena tumpang arissa punye..hihi

manda..haaa..sama eh..hihi..sehati sejiwa la plak..ekeke

Misz HoNey said...

tu la psl..asal nengok brg menan acha ke ape ke..lebey krg jek cm rayyan punya..

ape..dorg dh berjanji ek masa dlm perot

akakakkaka

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow