Friday, June 05, 2009

Udang..udang

lam entry lps..aku ade citer kitorg bli udang kat airport KK kan..so..seminggu lps tuh..kami plan wat mkn2 sepuas ati kat umah aku..tp 4-5 hari sblm tu..dpt notis..umah aku takde air lak..pada hari yg dirancang tuh..huhu..so tukar plan..kami dinner kat nilai..umah abg aku...so inilah dia ..the making of our seafood dinner..ade potato salad..ade carrot cake

ni proses nk wat potato salad

ni udang sblm di bakar..udang lemon bercheese

ni tgh perap udang yg bakal di grill dengan daun pudina

potato salad

udang celup tepung

udang lemon bercheese

grilled shrimp with mint

sotong celup tepung

hidangan atas meja umah abg aku..hehe..lam aluminium foil tu..ade kambing

ni hidangan lam pinggan..hehe

mmg kenyang yg teramat sgt...sbb sakan dok mkn..sampai tak layan sgt final AF7..dah abih mkn.br la naik atas..layan AF lak..hehe

4 comments:

ArPeGGiOS said...

hoh UDANG ????
peberet tuh...

marts said...

Adoi terliur.

Udang peberet aku tau.

Besar2 la udang dia.

awegedebe said...

Apesal ko taruk daun kat atas udang tu? Hilang selera aku...

strawberi said...

sume menu udang je..mkn sampai kenyang..konsepnya..ehehe..stad..aku taruk daun..konon2 utk hias kasik cantik la..ehehe...time mkn..daun letak tepi..daun pudina tuh

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow