Tuesday, June 16, 2009

rayyan sakit mata

cian rayyan kena sakit mata lak..tp bukan sakit mata yang berjangkit tuh..tatau la camne leh kena..2-3 hari sblm ni..mata dia belah kiri start merah2 dan jd sepet.

sabtu lps..kami ke pahang..ptg br gerak..b4 gerak.singgah klinik idzham tmn melawati dulu amik ubat...pastu tunggu kakak aku kat shell sblm tol gombak..gerak sama2 gi umah makcik n pakcik kat bukit mendi, triang..coz mak ayah aku ade kat sana..gi ziarah makcik yg tak bape sihat..
ni gamba rayyan lam kete..masa kami benti..kakak aku bli lemang kat tepi karak hiway


ahad tghari..siap2 nak blk..oh yer..sblm tuh..
aku tatau la camne..ubat mata rayyan ilang..hehe..
rasa cam dah buh lam beg..tp cari punya cari satu umah..tak jupe gak..sudahnya..masa blk kl..singgah lagi klinik..amik ubat lain..

muka riang gembira masa kat klinik

otw blk kl gak..kitorg bli durian..kalo tk silap area chemomoi, pahang...tepi kebun je..satu longgok..ade lebih kurang 18 bijik..rm36 jer..perghh..murah kan..
aku dok lam kete je..dorg lain la yg gi bli... :p

**br ri tu aku bli kt umah aku ni..5 bijik ..rm63 inggit tauu..huh

sampai umah kakak aku..lepak situ dulu..malamnya..pesta durian..makan pulut durian la..lgpun mak aku ade kan..mak la kena msk pulut..ngehehe
kul 9 lebih.blk umah..**kepenatan**


mlm td lak..dorg sume pi umah aku lak..mkn mlm kat umah..
blk keje semlm..masak mana yg sempat..ehehe..pas mkn nasik..sambung aktiviti makan durian lagi..huhu..layan je laa..kat bwh ni gamba rayyan di transformasikan setelah pakai tudung kak ipar aku..ehehe

ptg ni..mak ayah aku blk..huhu


13 comments:

marts said...

comelnya rayyan bertudung!

eke ke ke walaupun mata sepet!

strawberi said...

hehe..prangai menten ceria wpun sakit mata

Intan said...

Alaaa sianye sakit mata cudak cute tu...strawberi ubat plg mujarab utk bb ni klu sakit mata letakkan air susu ibu. Mmg sat je dah baik.

Ammal said...

Comel gilak Rayyan bertudung... :D

strawberi said...

tp mak tak kasik wat gitu..nnt ade efect ape ntah..lupa mak ckp pe..huhu..nnt sok lusa bwk pi klinik lg la kot..

strawberi said...

ammal..hehe..cam girl la plak kan..iskk..bahye... :p

ArPeGGiOS said...

rasa nak geget-geget jer pipi rayyan tu...

strawberi said...

lam gamba je pipi dia over kembang...kalo live..kembang sket je..ehehe

JM said...

hoh..kecik2 dah skodeng anak dara org..tu la yg kene sakit mate tu..kemain lagik ko ye rayyan..mak ko ajar erk...ekekeke

INTANKUTERPILIH said...

bagusla rayyan nie, comey...pp tembam...semangat lak tuh...tak mcm mama dia..keding jerk...ekekeke

strawberi said...

jm..huh..kalo skodeng anak dara..takkan la aku ajar..agaknya..sape la ajar..tetttttt..hahaha

intan..bab comey tu ikut mama dia..hihih :p

Honeydew said...

Comelnya rayyan bertudung...

*tapi sampai hati Cik Dew sampai rayyan dah bersemangat skang tak pi jenguk jenguk lihat rayyan ngan mama rayyan lagi.. huhuu.. :-(

strawberi said...

hehe dew..tu la kan..ble kita mau jupe2 nih..dating2..hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow