Tuesday, June 02, 2009

Lunch@Restoran IBUNDA lagi

tadi..lagi skali aku pi mkn kat restoran ibunda..sbb ri tu dorg kata akan tukar konsep kan.so kami pi lagi..kali ni berlima lak..hehe

bleh refer citer sblm ni kat sini

so..kali ni..menunya dh lain...aku tgk btol2 mskn melayu laa...ade nasik beriani.ayam masak merah..
set utk lunch pun..bermula dr 38+..kira ok la kan..

so mknn mmg satu menu je..cuma pilih side dishes je..ade mcm2 mknn..so..layan je la gamba..nnt ade masa aku edit entry ni


kesimpulan utk kunjungan aku kali ni..menu mknn yg sgt sedap dan mengenyangkan..compare ngan yg dulu..konsep skang ni lagi menarik..

macih pada org HP yang banje..hehe

ni starter la kot..ade rasa asam jawa

nasi beriani

acar n sambal belacan

mcm2 lauk lam satu pinggan, ada ayam msk merah, lauk kambing, daging n udang

side order, scallop n kacang buncis

side order gak..soup crispy chicken n spinach

dessert..aku amik pengat nangka dan eskrem vanilla

ni org yg banje aku punya...bubur pulut itam

ni opismate aku punya..pengat pisang


nama-nama makanan tu..aku buh ikut aku igt je..bukanla nama official yg kat menu..hehe..harga..ble dah plus-plus side dishes , soup n dessert serta air...jadik seratus lebih gak..tp lagi berbaloi..lenkali leh dtg lagi..ngehehe

2 comments:

marts said...

yang ni ok sikit dari dulu, tapi masih lagi kecik2 portion aku tgk.

Minah, kau pau orang HP ye?

strawberi said...

hehe...dorg yg sebok ajak..aku ikut je..ngehehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow