Tuesday, April 11, 2006

bukit belacan..mandi manda..yeah

pagi-pagi ni ujan la plak..aiseh..baru plan nak gi mandi manda..so tunda la jap..tengok hujan benti tak..mula2 plan nak gi kul 10...tunggu ujan ..kul 11.30 baru dpt kuar umah..kul 12 tghari baru sampai bukit belacan, ampang. Tapi kete kena parking kat luar lak..nak kena jungle tracking la plak..

ni jalan masuk ke air terjunseb baik tak jauh jalan..rasanya tak sampai satu kilometer.kitorg berenti kat port yang ok..sebelum tuh..singgah bli air, rojak buah dan jajan.
pastu mandi manda..bestnyaaa...dahla tak ramai orang.

lebih kurang jam 3 petang..bertolak balik...bestt..lain kali leh gi lagi..

5 comments:

awe said...

lama aku tak pegi sini...

Misz HoNey said...

ko mandi aku minah..ekekke...nk itot minahhhhhhhhhhhh

halym said...

lama tak lama ada la 25 tahun tak pegi..

huh gambo orang takdek ke?
ni mesti tipu ni..takde bukti ko pergi !!

Anonymous said...

Hang pi mandi kat sini, aku rasa mesti badan bau belacan seminggu.

Huargghhh.... ha ha ha...

Satu opis bau sambal belacan tapi tak tau sapa kecuali Minah!

marts

strawberi said...

hehe...poyo je bau belacan...
tp best tau kat situ..tak ramai org

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow