Tuesday, December 24, 2013

Zik's birthday party

Ni citer beberapa minggu lepas..hahaha..dapat jemputan dari geng gosip...kak pia ..untuk sambutan birthday anak kak pia..iaitu zik..yang ke 6 tahun...geng rayyan la..budak lahir akhir tahun..hehe..bulan dpn..dah nak darjah satu pun...zik nt masuk skolah tahfiz...alhamdulillah..semoga jadi anak yg baik dan soleh ye zik

walaupun kak pia dok berjiran je ngan aku..tp birthday partynya kat damansara damai dan hari ahad..makanya...untuk menjadikannya dekat...sabtu tu..siap2 gi tido umah kakak aku kt batu caves..hehe..lps zohor ahad tu..gerak dr batu caves...10 minit dh sampai armanee condo...cantik tul condo nih..hehe...party nya kat tepi kolam..mmg best tempatnya..hehe..cumanya tak bawakla baju mandi budak2..sebab pagi tu..rayyan dah berendam kt pool kt umah kakak aku..so dia takde la mengelupur ble tgk kolam mandi tu kan..hehe

tapi sebab pegi awal umah kakak aku..boleh pulak terlupa bawak adiah..tapi takpe..mentang2 jiran kan..hadiah gi antar lps tuh..hehe

so..kami sampai ngam2 lah...lebih kurang timing orang lain jugak...makanan mmg best la bagi aku.menu yg sangat sesuai..paling suka..roti kecik..buh nugget..buh salad..jadi mini buger..

so layan gambar je lah..hehe










sebahagian dari geng gosip..haha..setiap hari...setiap masa...beratus message whatsapp.. :p

echah, kak wina...linie, kak amoi dan tuan tanah

anak2 dan mak kak wina



tq kak pia di atas jemputan

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow