Wednesday, December 04, 2013

Cerita birthday rayyan lagi

sambung lagi citer celebrate bday rayyan..sebenarnya sehari sebelum..hari ahad kan...abg long n kak ipar aku dtg utk celebrate bday rayyan..takde la bli kek pun..bli donut n bagi hadiah ..cukup la tu..tenkiu ayah long n mak long..tapi kan rayyan ni..dia skema sket..org dtg bukan nk bersyukur..siap cakap..hari ni bukan bday rayyan..esok baru bday rayyan..eleh..tapi adiah amik jugak kan..hahaha

yeaa..ade donut jco..hehe




pastu weekend lagi satu plak..kitorg saje gi umah abg aku kt enstek plak..sebab dah lama tak overnight kt sana...so..abg aku ckp..boleh wat mkn2..yeaa...mmg suka sgt la kan..hahaha...

so..layan gamba mknn dlu okei..cam biasala..ade menu kambing bakar..coleslaw..mashed potato dan lain2..haha..









sebelum tu..sbnrnya aku bli lagi kek utk rayyan..saje la utk celebrate ngan sepupu2 plak kan..tapi dh kenyang..lupa plak nak kuarkan..haha..so sambung esoknya pas bekfes..baru kuarkan kek..tapi kan,...rayyan,..spt yg aku cakap..dia skema..dia dok cakap..bday dia dh lps...grrrr...sabo je...dahlaa time potong kek..dia boleh nangis merajuk2..sebab yg kecik2..berebut2 tiup lilin..hahah.biasala budak2 kan...tp rayyan mmg terlebih touching sket..hahaha..jenuh memujuk..sampai suh sume dok jauh2..baru dia dapat tiup lilin...aduyai rayyan 








lps mkn..lepak2..ptg tu..gi tgk konsert rayyan kt putrajaya :)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow