Tuesday, December 03, 2013

Happy 5th Birthday Rayyan

18hb hari tu bday rayyan..baru nak citer..hahaha..okla dr takde..kang lupa terus..camno...masa ni minggu last dia skolah...skolah lain..kebanyakan dah cuti...skolah rayyan start lambat..so abihla lambat..okla..dapat dia celebrate bday kt skolah..masa ni pun dah tak blaja..tgh prepare utk konsert...takdela dorg guna nama konsert..actually IHTIFAL DAY..majlis utk meraikan student 6 years yang dh abih blaja dan budak2 lima ngan empat tahun akan buat persembahan..gitu..nanti kita citer later ye

kt skolah rayyan ni..biasanya ape2 celebration..dorg buat hari isnin..sebab ade assembly..lps assembly boleh curi masa kejap...kebetulan 18hb tu..mmg bday rayyan..so kita tros buat pada hari berkenaan ..eh rasa ulang2 pulak citer...takpelaa..blasah je lah :p

aku saje nk tgk camne rayyan celebrate bday kt skolah..so aku pun cuti lah...goodies bag dh bawak siap2..masa report card day sabtu sblm tu..so aku just bawak kek..kek pun tempah je u ols..malas nak buat kekdahnya...tempah 2 kg..malas nk tempah beria..so just guna edible image je kan...pilih yang mana ade je..rayyan nak angry bird lagi..layan je lahh...walaupun awal tu dia request ninja..hahah...takde la edible ninja sayang oi...so..ulang tayang cam kek 2 tahun lepas...angry bird..pun bolehlaaa..yang nak makan..keknya..bukan katunnya..hehe..
so..datang skolah dia kul 3..tros potong kek..no candles ok..rayyan dah pesan...kt skolah tk boleh candles...kena buang...baiklah anak -__-..hehe..just nyanyi n potong kek je..its ok..mama tak kisah pun asalkan rayyan happy

so kt bawah ni layan gamabr je lah...lps potong kek n mkn..just utk kelas rayyan je..haha..aku igt satu skolah 120 org celebrate skali..rupanya cikgu bagi time rehat..asing2...xpelah..kek mmg byk lebih...aku ckp..bagi je budak2 lain...n bibik situ bagi aku bawak balik sket..okla..nt bagi babysitter n bawak balik sket.. :)

lps mkn kek..cikgu bawak rayyan gi dari kelas ke kelas....utk bagi goodies..so aku follow...alahai..comel2 btol budak2 ni..siap cakap ramai2 thank you amal nur rayyan..thank you auntie..











sebab kejap je..aku pun stay jap kt kelas rayyan utk tgk dorg praktis utk konsert...haha...best je...


happy birthday rayyan...mama doakan rayyan jadi anak yang baik dan soleh...semoga rayyan sentiasa berjaya dunia dan akhirar..we love u rayyan

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow