Monday, December 30, 2013

Gathering @ ar rawsha kg pandan

Lama sangat la tak jupe kawan-kawan skolah rendah..hahah...ni pun..biasalaa..jupe sebab ade fb kan.dari fb menjadi group whatsapp...pastu selain dr mengimbau memori lama...dok plan reunion plak...dari satu grup.pecah jadi banyak grup..hahahah,,last2 grup gegirl je tinggal...macam2 dorg ni tau...haha..plan reunion dah sebulan kot...patutnya...patutnya laaa..ramai lagi nak join...tapi masing2 ade hal last minute tak dpt di elakkan...sorg dh bli tiket flight..supposed aku pick up kt airport pagi tu..tapi kena sakit mata lak..mmbr aku sorg lagi..asben dia kena sakit kaki lak..kalo tak slamat dtg reunion dari tganu...maklumla masing2 dok jauh2..terharu ngan komitmen dorg yg nk dtg dari jauh tau..yang dari pahang dua orang..patut datang jugak...tapi tak dapat..huhu..takpela..kita hanya mampu merancang..Tuhan yang menentukan ..so..ni je lah yang ade...aku pun mmg booking utk 20 orang..yang datang...lam belas2 orang..oklaa..kalo jadi sume..lagi best..lagi meriah

kebanyakan yang last aku jupe tahun 1994 ok..tu sekolah darjah 6..dah masuk form 1..aku masuk skolah pompuan je...yg pompuan pun..tak sume satu skolah ngan aku...dah form 4..aku skolah kt tmpt lain..lagila tak jupe dorg...19 tahun ok..wahh..nampak sangat dah tua lama..hahaha

tapi ri tu..dh ade mini reunion kt klcc..ngan beberapa org yang lain...ok dh..dapat jupe kawan2 kan

so..seperti yang dirancang..kitorg jupe kt ar rawsha bulatan pandan tu..hari ahad 22 disember 2013...tenkiu pada yang sudi datang..walaupun geng laki tu..aku blur2 sket..haha..

so..sembang2...tak lama sangat..dari 12.30..sambil makan..sampai 2.30 ptg je..lps tu..masing2 ade hal la kan..takkan nak melepak sampai malam lak kan..takpe..nanti kita lepak lagi..kot balik kg raya ke..lagi best..lagi ramai..ble sume balik..

so..layan gambar je lah








seronok jupe..masing2 dah ade kehidupan masing2..alhamdulillah
insya allah..semoga ukhuwah yang terjalin..akan berkekalan....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow