Tuesday, September 10, 2013

Sambut birthday semlm

masih lagi bersambung citer psl birthday ok..hehe

semlm ade kek..yeaaa..suka sgt..tp sblm tunjuk kek..nk citer psl rayyan dlu..balik semlm..amik rayyan..ckp ngan dia...
rayyan..ri ni bday mama..
dia pun tanya...bday rayyan bile...
bday rayyan lambat lagi..hari ni bday mama dlu

ttrosss
rayyan nak bday rayyan hari ni..kenapa bukan hari ni..

eii..rayyan ni kan...ko dh kenapa..sket2 nangis...eii.geram tau...aku bia kan je..tak kose nk pujuk..last2 diam..
pastu singgah esso jap..sebab nk bli nasi ayam...budak2 ni..biasala..mmg penggemar nasik ayam...kalo aku malas masak..bli kt esso pun dh ok..bli 2 bungkus je..sebab aku nk mkn ayam je..budak2 tu kang,..mkn nasik je..bkn mkn sgt ayam nya pun...dah tu..sambil2 tunggu siap dorg pack kan nasik...sempat pulak rania muntah lam esso..ni sume sebab mkn gula2 yg rayyan bli..grrr..sabo je..ni yg aku serik nk menyinggah2 kalo ade budak dua org..n aku sorg...uwaaa..nk nangis aku..kna lap muntah rania ..ngan kena baju aku..kasut segala bagai..saba..saba..dugaan..

dah balik...tros je la potong kek kan...sambil nk bukak kotak..sebok je si rania niih...nk bukak jugak..last2 celup jari lam icing -__-


tq papa

 sebab nk pujuk rayyan..kita bg chance dia tiup..ckp kek tu dia punya
nangis dlu..sebab nmpk kt kek tu tulis mama...-___-..

dh buang tulisan tu..baru ok
 dh potong n mkn kek tu...okla si rayyan..yng rania mmg rilek je..xde hal..janji boleh makan...tu pu sempat lagi rayyan request kek lain..nak angry bird la ..ape la..eleh...ade kek pun dh ok ape..mcm2 laa..pastu ckp nk kek besar..celebrate kt skolah pulak..sukatila rayyan...tunggu bday btol2 nt la eh


No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow