Friday, September 06, 2013

kemain dia

kemain lagi ble dpt game rayyan...paksa aku suh on game...siap amik bantall..tros landing ko...
ewahh...siap muncung2 mulut..mcm kan dia reti tekan game tuh..eksen je lebih...
baring 5 minit je..pastu mmg dia campak la game tu..sbb tensen...
paling2 pastu dia menempek kt rayyan..tgk rayyan main game kt tab..

rania ni..mmg jenis easy going...cuma kalo terlalu ramai..dia mmg malu2 sket..tp kalo takat 2-3 org yg tetiba muncul..senang2 je dia mesra..janji pandai tackle dia...silap2..nak ikut org balik umah..sabo je lah
bab makan..no 1...asal ade makanan..confirm..tunggu dpn makanan...

kalo berckp..cam mak nenek...aku marah rayyan..dia yg over membebel...sabo je lah..tros xjd marah..nk tergelak pulak  jadinya


bab tido malam..mmg syukur alhamdulillah..jarang buat prangai tanak tido...bagi susu...tepuk2 sket..tido la..tapi mesti aku ade kt seblah..kalo aku bangun..slalunya..dia akan terbangun..tu yg ble aku bangun nk gi kije..kul 5.45 pagi..dia dh melalak2 dpn pintu bilik air..sebab carik aku...eii..sabo..sabo...



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow