Thursday, August 01, 2013

Berbuka beramai-ramai

bukan buat majlis bukak poser besar2an pun..ri tu dh berbuka umah kakak..abg aku plak..dh banje berbuka kt PICC..so masa masih ade..turn aku plak..wat berbuka kt umah, hari sabtu yg lps..takyah citer panjang..tgk gambar sudah..ehehe..sbnrnya siang tuh..bz sket...time tu la aku sebok gi carik baju raya...haha..elok je ptg balik kejap..kakak aku plak sampai..nasib laki aku dh bli sume barang dapur seperti yg aku dh pesan..hehe..so..tros je masak..masa  tu..lam kul 5 dah..adik aku tak dpt dtg sebab ade tetamu lain kt umah dia...so abg, kakak ipar, kakak n abg ipar satu kluarga yg dtg
..so ini lah dia menunya...
roti john, puding caramel, puding roti
lauk pulak...nasi putih lauk ikan tongkol gulai kuning + timun, ayam goreng, sambal sotong , budu dan ulam
kakak aku bawak kuih bingka








esoknya..adik aku plak ajak berbuka kt umah dia..menu nasik kerabu..yummmsss

ade mcm2 menu gak...tp yg pasti...aku mkn nasik kerabu sampai 2 pinggan...tak pandang kuih2 dah..hihi









2 comments:

mek da ©™ said...

sedapnyo nasi kerabu tuhh

strawberi said...

sedappp....tu yg tambah 2 kali..hihi

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow