Wednesday, April 10, 2013

Suka sangat dok dapur

anak pompuan aku sorang ni kan..ble aku masak atau ade kt dapur nak kemas atau basuh pinggan..mmg hobi dia la masuk dapur jugak...baru je papanya amik...5 saat lagi..dah ade kt dapur balik...mmg menggeramkan
sebab ble masuk dapur..dia suka je dok peluk kaki aku...

takut sgt la papanya dtg amik..pastu kalo peluk kaki aku..aku nk jalan pun susah..pastu main cak cak...eii...tak fokus nak masak..ngan kalo nak goreng ayam ke..minyak terpercik ke ape..lagi bahaya kan..

takpun..dia akan hulur tangan dia..capai je ape boleh capai...jupe ubat ke..biskut ke..haa..pantang jupe makanan jugak..mesti terjerit2 cakap nak..nak.
kalo aku buh makanan lam mangkuk..dia tros bersila kt dapur tu je..makan sampai abih..pastu mintak lagi...eii.

pastu sepahkan ape yg boleh..lagi geram kalo dia nmpk tong sampah..mau dia kuarkan sume sampah...
kadang2..kena la bagi sudu plastik ngan pinggan plastik ke...ni antara benda dia suka jugak..bagi la main periuk kukus tu..bunyi kelentang kelentung..lagi dia suka..walaupun aku yg sakit telinga..

tgklaa..ngan bersepah..mainan dr luar dia angkut bawak ke daput...air kotak dutch lady nya...ngan kipas upin ..eii..sabo je aku


dapat masuk lam periuk suka..tapi ble nk kuar terjerit2...mmg bia kan je sampai dia nangis...haha..seronok buli budak kecik nih
harap2 dh besar sok2..rajin la tolong mama kt dapur yer sayang

2 comments:

thisni3zahata said...

Haha..I like Her...kiki

strawberi said...

tp gerammmm..hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow