Wednesday, April 24, 2013

Happy 2nd Birthday Khalishah

ni gamabr2 terakhir dari tepon lama jugak..hehe...buh je la banyak2...
ni citer 2 minggu lepas la lebih kurangnya....gi umah abg aku..utk birthday khalishah yang ke dua tahun...

ptg baru kitorg gerak..sebab tghari tu ade tetamu dari sabah..
sampai2 umah abg aku..semorang dh sampai...ade ayra..anak adik aku...haa ni mmg rania suka sgt ngan baby...pantang lepa...asik nak dukung la...ape la...iskk

utk birthday khalishah..bli kitchen set nih...wahh..blom ape2...elok je suh rayyan kasik..tros si rayyan plak tak saba nak bukak...hoii anak bujang aku ni..dia plak over

dah bukak..sume serbu..yg over...yang lelaki2 laa..hahah..aduii..sukati korang laa..nak berebut ke ape..main la sama2



 dah setel abg n kak ipar aku siapkan makanan..masa utk makan..yeaaa
ade mcm2 makanan..bleh tgk kt gambar..yummy



menu utama..kambing...hehe




 happy birthday chah



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow