Friday, April 05, 2013

Semoga amie cepat sembuh

isnin lepas, anak buah aku..iaitu anak kakak aku...masuk spital sebab demam panas sangat..syahmi sebaya ngan rayyan..5 tahun...demam masa balik kg..dah balik sini pun panas lagi..40 tu...huhhhhu..so..admit je kt ampang puteri...
selasa tu sempat gi melawat..kesian btol..nangis2 tu..xnk mkn ubat..iskkk..sabo je laaa


pastu wat tak layan aku berckp..hehe...biasala..budak tgh bad mood..dahla tgn kna masuk air tu kan..seram je aku tgk..huhu

ade chicken chop pun..tgk je..hehe...kakak aku pujuk2..makan la sket..
tp pas mkn..kuar balik..kesian btol..


semoga amie cepat sembuh yer...insya allah esok dpt kuar dah katanya..kalo sempat, kami pi esok eh..rajin2 makan ubat tau...
kami sume sayang amie..
 XOXO

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow