Friday, September 14, 2012

Salam kemerdekaan

dah 2 minggu kan lepas hari merdeka?bagus..baru nak apdet..haha..i bz u ols..psl rumah..nt kita apdet byk2 psl umah...psl reno..psl kitchen cabinet...psl cat..psl ape2 je lahkan...

hari merdeka sepatutnya cuti kan..tapi aku ngan penuh semangat patriotik..gi stadium..haha...tinggal anak ngan laki kat umah tau...tskk..tskk..ye la..wajib pi kan..so redha je laa..dah nama keje ngan kerajaan..sape lg nak support kalo bukan stafnya sendiri #tddmka...hahaha
sekali skala je pun kan..tapi aku kena naik bas dari opis..adui..umah sekangkang kera je pun derrr dr stadium tuh..uhuhu..redha lagi skali...

pagi2 tuh..aku dh antar rania..sebab kebetulan laki aku nk gi tiles kt jalan ipoh..pastu kan nk gi solat jumaat la ape...so kul 10 dh gi antar..rania pun tak heran..sebab dia lg best..nak gi beraya kt klang ngan pengasuh aku..haa..lantakla kan..nasib baik pengasuh nak tlg jaga..dh cukup bagus..nak bawak gi beraya ke gi mana..amiklah..hihi..so..sebab awal..so..aku pun gi pilih tiles jugak...lps dh setel..baru gi opis..solat zohor..then gi lunch..sebab lunch disediakan..ade nasik ayam sedap..nomm.nomm..nom...pastu ready naik bas..sebelum tu..register nama..dpt ehem..ehem...godies bag laaa...haha
pastu gerak..masuk stadium...register lagi skali..pastu lepak2...sempatla aku jln2...best jugak skali skala
sempat tu amik gamba...
saya chubby =_=

pastu..agak lama kt situ..aku call laki aku suh dtg amik..hahaha...tak leh la nk stay sampai mlm..ade anak kecik kan...lagi plak..lagi lama kt situ..makin byk duit aku abih..kang bli air..bli beger..bli kambing bakar la..haha..
first time naik motor ngan laki aku ..haha..best jugak..laki aku dtg ngan rayyan...aku naik ngan slamba tak pakai helmet...dahla lalu hiway bukit jalil...ngan polis trafik bersepah2 tepi jalan..hihi...aku ngan rayyan pegang bendera plak tu..semangat tul..hihi..
sudahnya..sampai umah..pedih mata..masuk pasir..-__-
tu je citer psl merdeka..selamat hari merdeka dan selamat hari malaysia

*peace

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow