Tuesday, September 11, 2012

Birthday Treats @Mr Kabab & Biryani

mekasih pada abng long n kak ipar aku yang sudi blanja makan2.. susah2 je dtg dari nilai...hehe ..masa birthday aku ahad lepas..9 september u olss..walaupun ade org lupa -___-
hahaa..

seigt aku..dulu2 aku tk suka nasik arab..aku tensen btol kalo geng2 lepak bujang ajak pi makan nasik arab...nak2 kat tarbush tuh..sebab ntah ape yg sedapnya...rupanya...ble skang ni makan..sedap jugak..hehe

so..bertempat di precint 14..dekat ngan imigresen tu..mmg dekat sgt..bleh jln kaki ke dr imigresen ..nama kedai mr kabab and biryani..

so..layan gambar je

mango juice yang mmg pekat giler

khalisah..

aku amik beef...kak ipar aku amik chicken..tapi tak igt nama penuhnya.sedap sgt..Sepinggan rm15...okla kan.

senang aku nak mkn..budak kecik ni dh bleh dok lam babychair

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow