Wednesday, September 12, 2012

Anak-anak saya

lama tak amik gambar rayyan..haha..geram btol masa nak snap nih..masa ni..laki aku gi isi minyak ke watpe ntah..so rayyan tros dok kt seat papa dia..ble aku nak snap je..dia pandang depan..saje acah2 aku suh amik gamba..tapi dia tanak pandang kamera..grrr..tu yg dia dok tergelak2 ..sebab aku tk berjaya snap gambar dia..sabo je lah

dah besar dah anak teruna aku nih..mulut pun bleh tahan..menjawab aje kejenya
dpt plak mak yg garang..haha..nasib la..aku kan..pantang rayyan buat salah..mesti ade akibatnya..dendanya..selalunya keistimewaan tgk katun..akan ditarik serta merta..dan denda berlanjutan seharian..haaa..mmg gitula..cian dia..
pastu kan..budak ni..manja yang amat..suka sgt nangis..sket2 nangis..berjurai2 air mata cam air hujan..kalo ngan aku..sorila aku nak layan..tapi cuba ngan papanya..mesti papa pujuk..hehe..anak papa la katakan




 si rania...yg makin manja jugak..grrr..geram...pantang tak nmpk aku..mula la nangis2..ble aku amik..tros stop menangis...mmg menggeramkan..
pastu plak..nestum tanak makan...aku ni..kan bz skang..tak dpt nak buat bekal mknn dia slalu..kadang2...ade hari yg sebok..aku suap nestum..tp pandai..tros tanak bukak mulut...grrr..
hobi..minum air masak..ngan merayap satu umah...start puasa lagi..dia dh start angkat bontot..skang ni..baru gerak tangan sket2,,,pasni dah laju..tatau laa..ni pun..asik nak ke dapur aje kejenya..huhu..

minggu dpn baru nak gi inject yg 6 bulan..hehe..pdhal anak dh 7 bulan lebih..hiksss..bape kilo la berat budak kecik ni agaknya...dahla asik berdukung je..lama2 naik muscle lengan aku ni..
nmpk tak rambut rania..sejemput..tapi panjang..panjang plak..tang situ je..klaka btol rambut dia..nak potong..sayang plak..takkan gegirl nak botak..hehe


Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow