Friday, September 14, 2012

Open House raya tahun ini

sebenarnya..takde open house pun yang aku pegi untuk raya tahun ni..diulangi..sebab bz bli barang rumah...hehe..btol..mmg tkde alasan lain lagi dah...kalo nk diceritakan setiap minggu..dr pagi sampai petang kadang sampai malam..mmg penuh aktivitinya..

mmg ade je jemputan..tapi harap maafla..mmg tak dapatla nak hadirkan diri...
cuma nya..yang best..kat opis aku..ade banyak jamuan raya...kali ni..kitorg wat jamuan raya ikut level...bukan level ape..ni level bangunan...opis aku..ade 4 tingkat ..tak termasuk gorund floor..tu tkde opis..so..kami combine department..aku dok tingkat 2..so..ade 4 dept..so kami combine..bagi2 menu2...wat jamuan raya...bahagian lain gitu jugak..hasilnya..ade 4 hari makan free...blom campur lagi..kementerian aku..wat jamuan raya untuk orang ramai..kt opis aku jugak..perghhh..ni la paling sorgaaa..makanan banyak sgiler..name it..macam2 makanan ade..haha..pastu hari plak hujan..orang awam tak ramai datang..lagi senang nak amik mknn..hahah...jadi..kita combine je gambar dalam satu entry...tu suku je dr mknn aku makan..hikss..selebihnya..gambar random je...

tunggu la aku wat house warming ke ape..insya allah lps dh setel sume...

burger, cendol

yong tau fu..eskrem..laksa johor

keropok lekor

nasi beriyani, rojak 

kambing bakar


steamboat

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow