Thursday, August 02, 2012

Demam dan Batuk

semalam, rayyan demam..panas la jugak kan..tambah plak batuk dh seminggu tak baik2 lagi..rania pun batuk jugak....aku ngan laki pun..dh start tak sihat..batuk2...sabo je laa..so semlm aku tak keje lah..bawak rayyan gi klinik..skali ngan amik ubat untuk diri sndiri..untuk rania..pakej lah kiranya..
sebab batuk rayyan makin teruk..cam biasalah..kena amik neb..tapi rayyan ni..mmg fobia ngan neb..tak cam rania..hehe..siap tdo lagi..
sbnrnya dah lama dia tak kena neb..so dia cam lupa2 agaknya cemana rasa neb nih..so steady je lah kan masa nak kena neb..ni ok lagi
 5 saat je ok..pastu meraung2 sakan...haha..mcm2 aku pujuk..bagi dia enpon aku *sebab aku mmg jarang bg enpon aku utk dia main...pun tanak..kalo tak amik neb..takleh tgk katun la..itu ini..mcm2 janji2 manis aku taburkan..sume dia tak heran..ade ke terjerit2 ckp sakit kena neb..iskk..budak ni..nasibla aku poser..sabo je la..tambah plak depan doktor kan..kalo tak..mau aku ketap bibir..lempang je tros..wakaka..kejam ko
lgpun..aku takleh pegang n paksa..sebab aku dukung rania..so doktor suh balik..makan ubat..kalo tak ok..doktor suh laki aku yg datang..bawak rayyan..hehe

so malam tadi..makin panas...seharian rayyan terjelepek je lah..taknak minum susu..makan pun langsung tanak..sian sgt..tertido ntah brape kali sebab penat..aku asik lap2 badan dia je lah..huhu

malam tadi jugak..laki aku bawak rayyan gi klinik...lama jugak la dorg kt klinik..so balik tu..rayyan cam dh ok..baru la bising..berckp2 cam biasa...haa..tu baru la rayyan..seharian tak sihat..nk berckp tak larat..sekali..dh amik ubat..tros sihat mulut nya..hehe

rupanya kena paksa amik neb..laki aku ckp..rayyan meraung..haha..tu biasala kan..pastu masuk ubat kt bontot..pagi ni..masih panas..tapi dh ok la kot...harap2 dh sihat la tuh
dapat ubat kemain banyak..ni utk aku..rayyan dan rania...mlm td..laki aku gi klinik..ade satu plastik ubat untuk dia plak..huhu

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow