Tuesday, May 29, 2012

Sihat dan Cantik

ceh tajuk..cam nak bagi tips sihat dan cantik je kan u olss..curlasttt gitewww.
..sebenarnya nak citer ri tu aku gi Bengkel Sihat dan Cantik Minda kat Istana Budaya..biasala program puspanita..persatuan wanita ni..sah2la buat program best2..program dari wanita untuk wanita gitu..hehe..sebab ni program rasmi..maka dapatla pelepasan stgh hari untuk huha-huha nih..hehe
sebab bawah kementerian ade banyak sangat agensi skang ni..so limitla peserta yang bleh join program ni..awal2 lagi aku dh bagi nama...bayar pun rm10 je..berbaloi2 tau..

awal pagi..berkumpul kt opis..utk gerak ke IB..sampai2..register pastu lepak2 je dulu kt lobi...sebab ikut agendanya begitulaa..suh tunggu kat lobi je..katanya ada kejutan  minda...rupanya..tepat je masa..kul 9.30 kalo tak silap..berkumandang je lagu lets get loud...haaa..tros ade flashmob..curlasttt tau..ko ado?

video


lps tu..tros masuk...ade mcm2 sesi la kat dalam tuh..sesi terapi warna..pastu talk dari perunding imej, Azlia Idha getgorgeous.com..sesi ni best tau..ade dia bitau bentuk muka kita sesuai pakai tudung cemana..warna darah sesuai pakai tudung kaler ape..byk jugakla dpt info..pastu ade hijab stylist kak anizon dr anizon hijab tunjuk cara pakai tudung/selendang...mcm2 cara ade..mmg syiok lah..
ade dorg suh naik2 stage..nnt dpt hadiah mcm2...best tau..tapi ai kan pemalu..jadinya..tgk aje lah ..hehe..jadi tukang tepuk tangan je..ade lucky draw....byk sesi jugak..aku tak dpt #takbertuah..tp mmbr aku dpt..cuma adiah tak best...hehe

artikel pasal bengkel ni..ade lam majalah eternity online jugak, page 48/49 


Pendek kata..ada macam2 la masa program tuh..blom citer psl islamik fashion show dari jubahsouq.com, alya maisara..lagi satu ape dah..lupa plak..hehe

dengan kat lobi tu..ade mcm2 gerai..aku ngn mmbr aku bleh la lupa program puspanita ni..mmg byk org jual2 nih..kami tak bawak duit -___- ..takleh shopping

layan je gambar dr kamera enset aku yang nak abih bateri... :p

mary kay buat free demonstration

ade mcm2 gerai kt luar IB

fashion show dr jubahsouq.com




No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow