Wednesday, May 02, 2012

Restoren Saba Cyberjaya

sebelum ni..aku tak pernah lagi makan kat saba ni tau..baca and dengar org citer je..adik beradik aku dah gi mkn beramai2 masa aku p jakarta dulu..makanya..tak dptla merasa..nasib tak mengidam masa mengandung dlu...eh..ke ade...psl ape air liur rania meleleh2 eh..aku ngidam ape yer..hahaha..kena igt blik nih..hiksss
so..masa kat umah abg aku..citer2 psl saba ni...dgn muka sedih..aku ckp tak prnh pegi..laki aku slamba je dh gi mkn byk kali kt sini ..mentang2 opis dekat...tak prnh ajak bini tau..sedih btol...:p
seb baik dorg sume stuju nak gi mkn sini utk lunch ..maka dengan muka gembira..dpt la jejak kaki kat saba restoren nih..yeaa..yeaa..rasa nk lompat2 je..hihihi
walaupun dh lmbt kitorg lunch..tp tetap ramai jugak org..aku mmg kelaparan aje..order set kambing..hanith lamb ..harga tak sampai 20 kot..rm17?rm18? sepinggan ..camtulaa..sambal dia sedaplah..cam salsa pun yer..tp ntahla..makan je lah

lokasi restoren ni..kat cyberjaya...tatau exact location..bleh gugel... :p


ni aku punya hanith lamb..org lain punya..tk smpt amik gamba..sume tros makan je

my rania..yg sentiasa tido ble jenjalan..tak paham aku budak kecik nih

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow