Friday, May 25, 2012

Nestle Mom & Me

sape tak suka minum susu?atau sape mengandung atau menyusukan anak..sure kena minum susu kan..ramai org tak brape suka susu tepung ni..termasuk la aku..yg aku bleh telan susu segar..okla..
before ni..mmg aku minum anmum..materna masa mengandung..tp takla minum sgt..kalo igt je..haha..utk menyusu plak..anmum lacta kan..ni lagi la slalu ngelat..haha..baik minum fresh milk..lagi sedap..so..masa aku check up kat pusrawi dlu..biasa la..dpt gift itu ini kan.termasuk la susu nih..tapi masa tu..tak tingin nak rasa pun susu ni..so simpan je..mmbr aku pun dapat..dia ckp sedap..tapi sampai sudah aku tak cuba jugak..hehe

last week la kot..aku baru bukak..tu pun sebab kalut susu badan dah kurang..nt aku citer psl tuh..hehe
so bukak dan cuba la...perghhh..sedap rupanya..mmg btol2 rasa vanilla lah..cam minum vanilla shake tuh..tak rasa cam minum susu langsung...sape biasa minum anmum..taula cemana rasanya anmum..haa..bagi aku..yg ni berganda2 sedap dr anmum..kt kedai..tak nmpk plak ade jual..so susah jugak agaknya nk dpt stok..
kebetulan minggu lps jugak..aku gi klinik masa rayyan demam..nmpk lam bilik doktor ade byk susu nih..so aku mintak satu..yg sample jugak...sample pun..satu kotak ko..bleh tahan sebulan agaknya..
so pasni..dah tau dah...abih stok..kita gi klinik je..hehe

kalo tkde stok kt klinik..kita usaha carik kt kedai mana2...pada sape2 yg nak minum susu..elokla cuba ..mmg best tau...buh seketul ais ..dh cukup..sejuk2 nyaman gitu...cara nak bancuh susu pun..mmg tkleh buh air panas..kang mati sume bakteria baik tuh..kena guna air sejuk atau suam je..

2 comments:

Anonymous said...

Saya ada banyak stok susu nestle h.a alergi.. Harga di kedai rm78.. Sy nk jual rm50.. Dijamin suci n halal..email sy di merc_cefiro@yahoo.co.uk.. Thanks

strawberi said...

yg tin ke..sebab yg kotak..tak sampai rm20 kan...
tp stok kita byk lg..klinik bg free..hikss..
sape2 berminat..leh cntact awak yer...

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow