Wednesday, January 25, 2012

happy birthday bushra





Dah setahun dah umur Ahmad Bushra..anak adik aku..17 jan lps..so hari sabtu lps..adik aku wat majlis bday bushra kt umah dia.ni masa potong kek.. Dah mlm.siang utk kwn2 dia..mlm utk famili.

Wpun sbnrnya bushra bukan phm sgt pun.ape org buat kt umah dia.yg lain plak lebih2..hiks..menu utk mkn2 ade soto.roti jala..air jagung..dan..ape lg ehh..so..mkn kenyang2..lepak2..sembang..br reti nk blk umah..

Bushra dh bleh jln masa umur 11 bulan lg.kira ringan jugakla kan..gigi pun dh tumbuh..nakal plak tu..tak reti dok diam..suka gigit org...pntang nmpk perut aku.suka dtg tepuk2 perut.pastu konon2 cium perut.tp suka jugak nk amik kesempatan utk gigit...sabo je la aku.

**aku xtau la hasil post ni cemana..1st attempt guna enset utk apdet blog.hehe

Published with Blogger-droid v2.0.3

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow