Thursday, September 09, 2010

shopping raya

last day poser ni..nak citer psl shopping raya..kami anak beranak start shopping raya masa dua minggu lps..rayyan terkecuali lah..sbb baju di..mmg dr ri tu asik dok bli dan bli..ehehhe
ok..misi pertama..pi alamanda..masa ni masa rayyan demam trok..tp no choice..sbb dah takde masa..angkut rayyan...buh lam stroller..dia mmg behave sgt2la..psl tak larat kan..diam je la lam stroller..ehehhe...kat alamanda takde jupe yg berkenan..end up..bli baju rayyan je 3 helai...pastu pi bazaar raya kat presint 2..masa ni last day dah..masa pun dh ptg sgt..kul 6 gitula...pusing2..jupe baju melayu merah..tros laki aku berkenan..bli..makanya tema baju raya aku kali ni ialah merah..misi seterusnya cari baju aku dan rayyan yang kaler merahlaa...uihh..bukan senang tau..pening aku mencari yang menepati kriteria..susah ooo..sudahnya dh dekat kul 7..kami pi bazar ramadhan kat dpn tuh..bli mknn berbuka
next day..aku kuar masa lunch hour..pi wangsa walk pulak..byk tu..mmgla byk baju kaler merah..tp rege..mak aii..3-4 ratus sepsg..perghhh..tak sanggup nak bli..tapi seb baik ade hasil pi wangsa walk...dpt baju melayu rayyan sepsg..dpt 50%...hehe
hujung minggu lps...kami sume berbuka kat nilai..umah abg aku..pas brbuka..pi nilai square...
haaa...mmg berbaloi..dpt 4 psg baju aku..hehe
semlm pi jalan TAR..teman mmbr aku..uishhh...mmg menguji keimanan laa..ngan panasnya..ngn sesaknya..
tu penutup shopping laa...seb baik ri ni dh blk kg...eh..tp sok masih bleh shopping raya kat KB plak..ehehhee

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow