Wednesday, September 08, 2010

Selamat bercuti raya

masih ade yang bekerja ke?dengan bangga nak bitau aku dh kat kg halaman terchenta..hehe
malam td gerak kul 12.30 pagi..benti sahur..subuh..sampai umah aku kul 12.30 tghari...tolak tambah benti rehat 2 jam..maknanya 10 jam lam kete..perghhh...ni mmg btol2 berbaloi balik kg...
kepada yang masih keje..selamat bekerja la yer..tahun ni aku raya di kg aku...hehe..
ptg ni dapatla berbuka bersama kuarga ..dah rekueas menu kat mak aku..nnt kalo smpt..blehla update menu berbuka kat kg...
persiapan raya..sume dh setel...tinggal sok sehari lagi puasa..insya allah...sempatla kot kuar pi KB ..nak jalan2 cuci mata..ehehe..
ble korang masuk keje balik..aku maybe isnin la kalo ikut perancangan..dapatla beraya seminggu..kira okla kan..
oklah...nnt ade masa bleh apdet byk2..sbb kat kg free sket..
so..aku ingin ucapkan SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI...MAAF ZAHIR BATIN sekiranya ade tersinggung ke atau ape2 yang tak sengaja..jgn ckp aku sombong..sbb aku jrg tinggal jejak tak pi mlawat blog kawan2..ade..aku ade pi..pasni insya allah makin rajin sketla kot..
oklah..cau..nak msk utk berbuka..

4 comments:

vagg© said...

salam raya, minahhhhhhhhhhh muah

Liza said...

bestnyer dah sampai kg, liza still keje esok....

Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin!

halym said...

oit...aku tengah keja ni..mencikk

strawberi said...

slamat hari raya vagg..tq

kak liza pun..hehe

lym..hehe..cian

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow