Wednesday, September 09, 2009

hari jadiku

hari ni hari jadi aku..sekian terima kasih..wakaka..giler poyo entry nih..takpe..blog aku kan..jadi ni la peristiwa penting yang patut aku tulis..hihi

dah 27 tahun aku hidup..alhamdulillah di atas kurniaan dan rezeki Allah Taala..terima buat mereka yang disekeliling ku ..buat suamiku..tima kasih hadiah enpon utk ku kerana menerimaku seadanya..errr..tak reti la plak nak wat ayat..hihi..

ok..cukuplah citer psl bday..ohhh..tak lupa utk sume ucapan2 dan sms2...tq

ri ni...aku kena ngaja kursus wat blog...eii..budak2 opis aku ni kan..org suh wat blog..mcm2 alasan ..tak reti la..itula..inila..weii...budak skolah pun pandai..ni sume nk kena suap..
ri ni..aku kena ngaja..wakil dari cawangan2 tak sume sampai lagi..so..aku apdet blog aku la jap..
pas raya kena outstation..semata2 ngaja wat blog..eiii..malas tul aku..

oklah..aku nk start kursus dah ni...bye

10 comments:

Ammal said...

Happy Birthday Minah!! Semoga bahagia selalu :)

JiEjAh_DeEn said...

VAVAVAVAVA cantekkkk tarikh besday.
hepi besday :D

LiNa said...

waaaa....tarikh cantek...orangnya pon cantek....babynye pon cantek...

akhir kata...semoga hari jadi ini juga turut cantek...

Happey besday Minah!!!!!

strawberi said...

ammal..tenkiu..amin

jiejah...hehe..kebetulan kan...best je..hikhik

lina...tq..tp ri ni..ak dok jd cikgu..penat ooo..tp mana tau pasni jd best...hihi

ArPeGGiOS said...

epi besday minah....
jangan garang-garang yer jadi cikgu.

err.... ambil la aku jadik anak murid.

marts said...

Happy besday Minah. 9.9.09, handphone jgn buat baling org main mercun dah.

outstation mana pulak tu?

Intan said...

Canteknya date besday minah :) Happy 27th besday to u kay dear!

Misz HoNey said...

hepi beseday..

dapat henpon baru...kire adiah besday la tu kan...

ekkeke

moga pnjg umur..moga rayyan cpt dpt adik...

aminn

ekekkeke

JM said...

epi belated beday beb...moga segalanye sukses... aminnnn

ivory said...

Happy Belated Besday Puan Minah.semoga pjg umur & murah rezeki.

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow