Friday, September 11, 2009

berbuka@pullman lagi

hehe..saje wat entry wpun gamba tetap nan ado...ri tu sampai awal..byk masa bergamba..tp kamera lupa bwk..ni kamera bwk..tapi bateri dh nyawa2 ikan..pastu sampai lmbt..si rayyan la..poo poo lak dulu..kena tukar diapers dlu..br gerak..kali ni..kami mkn kat sini


kat tmpt ni la buffet nya..mknn mmg byk..tp aku tk smpt pi sume tmpt pun..mkn satu dua jenis je..huhu..dh ade anak kecik..camtula..mkn ala kadar je..lain la dtg ramai2..ade org tlg jaga rayyan..hahaha
budak2 opis aku sampai awal lg..dok tmpt lain2 lak..aku main duduk je..sbb dh nk berbuka..

mcm2 ade..kambing golek,sate, yong tau fu..nasik..err..tu je yg aku mkn..lain..tak mrasa sgt..hehe
ade mknn tiumr tengah..tak mkn gak

pastu jupe mmbr lama..sembang2 sambil mkn..budak sama matriks dulu..ala2 jejak kasih lak..

pas solat maghrib..sambung mkn sket.pastu bergamba kat area situ..tp dh gelaplaa..nk tukar setting kamera tak smpt..sbb bateri dok lip lap2 dah..snap2 je la



pastu blk umah

**sok kat PICC lak..yeaaa..minggu dpn alamanda..waa..skang stok berbuka kat putrajaya aje...hihi

3 comments:

marts said...

Minah, depan MOF ada sale barang2 branded murah aku dengar, Kem. Pengguna buat kot. Hang pi la tgk alang2 selalu pi sana.

Rayyan dan besar, ngape pipi tak tambam lagi?

Izza - Jiejah said...

waaaaaa asyik mkn sedap² jekk :D

strawberi said...

marts..tak pi lah...kang abih lg duit aku..wakakaka

jiejah...rezeki jgn ditolak...hihi

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow