Wednesday, September 09, 2009

berbuka@kak eita steamboat

ahad lepas, kami sume berbuka poser kat kak eita steamboat..dulu dah pernah pegi..best tau mkn sini..jamu mata dulu tgk gamba2 ni..hehe






tapi tak byk sgt gamba..sampai je..rayyan tgh tdo..pastu budak kecik ni bangun...kamera ntah ke mana laa..gilir2 jaga rayyan..time dorg jaga..dptla aku mkn ngan aman..ade bykla gak pilihan mknn..ade seafood,nasik,lauk2,kambing panggang n sate..eskrem

ohh..gi sana..ngan abg n kakak aku la..cam biasala..kalo ujung minggu aktiviti kuarga la kan..ni je la adik bradik aku kat perantauan nih..huhu

kalo time blk kg..lain citer la..sume ade..

lps dh mkn ala kadar..jln kaki je gi masjid baru kat seberang jln..pas solat maghrib..sambung mkn...heaven tul..hihi..

buffet bukak poser..sama cam rege biasa..rm28.80..tak masuk air..tak campur lg ngan tax..total bil..errr..ntah..laki aku byr..hehe..tp utk pegi sini..kena la reserve dulu..no tepon..ade dh aku tulis dulu..

pas mkn kenyang..sambung lepak umah kakak aku..dok godek2 laptop dia...utk sambung ngan blackberry
weii..kakak aku dpt blackberry free dr opis dia..perghhh..siap line tenet lagi..best giler kan..hehe
pastu aku blk..kroh2 la...sahur..mkn roti je..

**petang ni berbuka kat pullman lagi..hihi



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow