Friday, January 04, 2008

update torn city

sementara tak balik ni..saje gatai2 update lagi psl torn city..wpun skang aku tak aktif sgt..tp aku bengang sgt..sbb company yang aku keje tu..bertukar tgn..dh bertukar director..dulu gaji $1,100 sehari (iskk..kalo la reality.kan best..makcik kayo..)..bleh plak director baru turunkan gaji aku $800 je shari..heyyy..yenadey..aku hari2 online..bleh plak mau turun gaji...tros aku benti keje..now aku jobless..ehehe..dengan prihatinnya laki aku tros pm..tanya nape benti keje (aku ngan laki aku..satu kampeni)..aku ckp sbb gaji sket..ehehe..tros dia bagi duit 40k...hahhaa..cayang aku ngan laki aku nih..ehehe..dia ckp sempena meraikan 40 hari kami kawen..hahaha..marts ngan stad..jgn jeles yer

eh..korang tak paham yer ape aku bebel ni..takpe..aku saje nk tambah entry sblm cuti 2 hari..haha

1 comment:

awegedebe said...

E...elek 40K je. Aku ajak kawin ko tak nak. Kan susah tu, aku dah dok rumah besar. Bini aku tokei trailer murah, aku raja judi.

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow