Monday, January 28, 2008

lepak@pavillion

mula-mula..nak tunjuk gamba kotak...

then bila bukak kotak..ade nih..tadaaa...comey kan..

pastu dpt ni dr kak med...

pastu dpt ni dr yan..

dapat anak kucing kiut n FM dr slumber

dapat ni dr syd..macih..hehe
macih sume...err..aku bg dorg..cupcakes tu je..hehe...
pastu makan2 nih..special thai fried rice (lebih kurang gitu la namanya..sedappp)..ni kat food republic pavilion

pass mkn..gi coffee bean lak..lepak jap.tak order ape2...duduk je..ehehe..dh abih sembang..bangun n blah..kehkeh..
pastu jalan2 kat tangs n parkson..
gi bratur lak kat sini..err..kak med je bratur..aku duduk je...
pastu dapat nih..yang kak med, yan dan aku
ni yang aku punye...sket je..hehe

pastu gi lepak carls junior...mak aiii..beger rm20 inggit sebijik..hahaha..layan je..aku amik kids meal.dan blueberry cheesecake..sedap gak.then ade satu kejadian tak diingini berlaku...kuikui... then balik...hehe..sekian entry bergamba

2 comments:

amybarakbah said...

muehehehe.. kejadian tu rasanyer i nak letak kat my blog

ada gambar bukti kejadian lagik tuh

hahahahahahhaa

Anonymous said...

alaaa..sedih
awat tak tau pun nih?

i rasa mawar yang terpinggir... sob sob

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow