Thursday, January 03, 2008

selamat tahun baru 2008

ri ni dah 3 hari masuk tahun baru..anyway...happy new year to sume..
azam baru?ntahlaa...aku tak pernah btol2 setkan ape azam aku untuk setiap tahun...cuma harap setiap hari adalah lebih baik dr hari sebelumnya..
aku lega 2007 dah berlalu..
banyak benda personal yang berlalu..nak2 awal tahun lps..saat2 yang amat sukar berjaya aku lepasi...tima kasih pada famili dan kawan2 yang menyokong aku pd saat itu...and so many things yang jd sepjg tahun..byk leh wat pengajaran
dan penutup tahun nih pun..secara personalnya..ade saat2 sukar aku..dan aku hanya berkongsi saat2 ini dengan seorang sahaja...so...here i am...selamat datang 2008..aku mengharapkan sesuatu yang lebih baik dari tahun lps....insya allah..hidup aku akan berubah lepas ni..good luck utk diri aku..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow