Wednesday, October 31, 2007

Torn city

hehe..dah addicted main games online nih...ni gara2 mmbr punya pasal la..kak PB pun terbabit sama..sakan dok berporum citer psl games nih..membuatkan aku tertanya2 ape yang best nya..walaupun dorg sume dh level tahap dewa..aku baru merangkak2 main game ni..yang bestnya dorg nak wat faction..takpelah..aku slow2 je...
eh ..aku kata aku bz..hahah...mana ade bz sgt pun ..bos takde..cuma bz gakla..hari2 dok bincang psl program anak yatim tu..lagi 3 hari je tinggal...tp lam masa yang sama..utk release tension..aku main la benda alah nih..hehe..(((alasan)))..ekekek..tp btol la bz..byk keje pun..cuma asik tertangguh..hehe..bila nk siap ntahla

sape2 tingin main..sila klik sini torn city
tutorial..sila baca sini dulu tcbasic

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow