Friday, November 23, 2007

update

hehe..lama la aku tak update rupanya..banyak aku nk citer..tp cam dh basi..ekeke..ri tu ade open house department..open house kementerian, open house ngan anak2 yatim...bz ngan kat opis laa...cumanya sambil2 bz mmgla sempat aku main TC sambil2..sambil2 wat keje..leh sgt main TC...best tau..kalo korg sign up under aku..aku leh ajar tips2 utk berjaya..si marts tu..dhla tak sign up bwh aku..seb baik aku murah ati..bagi tips..hehe
aku skang..masih cam dulu..cuma agak bz sket..hehe..why?? biasa la keje..sampai demam2 aku nih..tambah lak bz psl personal sket..hehe...
ayah aku dh slamat di operate semlm...citer sket psl kes ayah aku
kelmarin ayah aku gi check up kat hospital perdana..then dr. tros scan...rupanya ade tali tangsi tertinggal lam perut ayah aku masa last operation bulan 7 dulu..iskk..pastu dr. kat hospital perdana ckp..ayah aku kena wat operation segera..so masuk wad..pagi semlm kena operate..tp tangguh sket sbb ade emergency case..so kul 2 ayah aku dioperate..alhamdulillah sume slamat..aku dh bising2 suh mak aku saman je..ekeke(atas nasihat sesorg..ekeke)..tapi mak aku ngan ayah aku ckp..takpela..dah slamat pun takyah la kecoh2..plak dah...yang ayah aku ni..sakit a week after pembedahan bulan 7 sampai hari masuk wad...tak pikir plak..iskk..emo lak aku...
tp takpelah..dah mak aku ckp camtu..cuma camne2 pun aku suh mak aku full report seperti dinasihatkan..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow