Tuesday, October 09, 2007

buka puasa@prince hotel

semalam berbuka kat price..ade jemputan dari supplier..wpun dorg bukan jemput aku..dorg jemput bos aku..tp hehe..biasala..bos tanak pi..pass je kat anak2 buah dia..jemputan utk 4 org..sbb ramai ade hal..kami gi la 3 orang je..memandangkan hotel dekat je ngan opis..kul 6.30 la baru kuar opis...hehe..aku tatau nk parking mana..last2 parking je kat seri melayu..pastu jalan kaki ke prince...
makanan ok..mmg aku agak suka gak mknn sini..ade byk pilihan...aku amik nasik n mcm2 lauk..amik sate..mkn sushi satu...pastu ade oyster..tp yuckk..aku tgk je..hehe..tp aku malas tul bila nk kena sembang2 ngan supplier n client dorg yang lain..seb baik aku dok meja yang 5 orang je...aku makan pun sket je..hehe..segan la plak..ekeke..gambo pun tak snap..pass amik nasik..aku dh amik dessert...mula2 makan..diam je..malas nk ckp ngan org tak kenal..hehe..pastu wat2 la peramah sket..sembang punye sembang...sakan la plak..ekeke...aku dok semeja ngan orang parlimen..mcm2 citer la dorg sembang,..kul 9 lebih..baru masing2 mintak diri..hehe..tp ape2pun kenyang laa..alhamdulillah...ni last buffet kot utk bulan poser tahun ini..
on the way balik singgah jupe manda..amik kepek..tu je laa...


No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow