Friday, April 13, 2007

......kisah aku...

skang ni musim tak sehat agaknya...aku pun tak ketinggalan untuk demam..cam biasa la..start ngan sakit tekak...then demam la..dahla rabu ri tu aku ade keje luar...wpun masa tu dah ade tanda2 tak sihat..tapi sbb dh setkan jadual sume..kena plak masuk bengkel ..ngan habuk kayu..ngan debu..adusss..balik tu tros demam..semlm pi klinik..dpt la mc sehari..mc pertama aku utk tahun ni..hehe...ri ni sambung keje balik..tp selesema plak..

11 comments:

marts said...

Haku pong demam tak baik2 lagi ni. Hari Ahad ni kena kerja luar.

Ajipp said...

take care minah..
makan obats..

strawberi said...

insya allah..wpun aku tak mkn pun ubat..hehe...sihat secara semulajadi je nnt.tq ajipp

awegedebe said...

Ciannya demam...makan obat tu, jangan tengok tv...tidor awal...minum air banyak sikit...jangan jadi tukang kayu!

minah said...

aku dh sihat dah...tekak je kureng sehat sket lg

halym said...

mencik!!
sesama lak demam...

marts said...

Ceh! Serope cipan Halym.

cik minah said...

sewel la halym ni..pantang tgk org bahagia sket..mula la jeles..ekeke

marts said...

Ntah, jeles tak bertempat.

Setahu aku Uncle ngan Ustaz dah dapat terima kenyataan.

Cuma Beskut masih dalam proses.

man from U.N.C.L.E said...

Min demam ye sayang..?
meh sini abang kasi ubat...

(mesti Marts cepat cepat simpul tali nak bunuh diri selepas baca statement ni...)

cik minah said...

ubat takmo..nak mc seminggu..ekeke

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow