Thursday, January 11, 2007

Tahniah..

entry ni sebnrnya tahun lps lg..haha..

pada 24hb dis 2006..
2 org member baik aku slamat bertunang..yang ade lam gamba ni..ieja
yang takde gamba coz aku dah gi lambat umah dia is yanie..
dua2 ni member satu course masa kat upm..dorg ni lak tak pakat..so jadikla tunang hari yang sama...sabo je laa...tu yg berkejar2 aku..mula2 gi seri kembangan..pastu gi selayang..ape2pun..tahniah IEJA n..(sapo nama tunangnya eh..lupa plak)..dan tahniah untuk YANIE dan FAIZAL..
ni gamba dr handycam..so tak clear sgt..ni gamba kat umah ieja...tersenyum riang je kanak2 ribena nih..dan jugak gamba2 hantaran beliau yang meriah..dalam byk2 hantaran..aku suka dulang cek hantaran..hahaha..sakan ikut tarikh besday
Bila dah abih majlis umah ieja dengan makanannya yg sedap banget..aku dan member aku atul..ke selayang plak..gi jupe yanie..seb baik dia simpan lauk utk kitorg..so merasa la gak mknn kenduri beliau dan juga kek cokelat secret recipe..hahah..best..best..
pasni kalo dorg kawen serentak gak..tatau la aku...

sori manda...aku tak dpt gi kenduri adek ko..sbb member2 aku nih wat majlis gak..hukhuk..ko kawen nnt aku gi..insya allah


ni kisah pada 25hb dis 2006 plak..aku dan kawan aku, atul telah dijemput ke majlis kawen kosmet kitorg masa blaja upm dulu gak..dua2 tu aku kenai..TAHNIAH utk NORSABEEHA dan IRMAN..majlis ni kat seblah masjid shah alam..taman seni islam ke ape ntah namanya..lupa dah
Sesampainya lebih kurang kat kul 2, pengantin tak siap lg..so..aku ngan atul..melantak la dulu...best ah mknn dia..katanya catering farid ismet..so..aku mkn kenyang2 dulu..tgh mkn..pengantin br turun..so bia je dulu...pass kitorg mkn..baru aku gi jupe pengantin..temanya merah putih..cantik gak..snappy2 sket..pastu dpt merasa kek pengantin..hehe....pastu..lepak2 jupe kawan2 lama..pastu plak ade majlis sanding kat tingkat atas...aku pun menyebokkan diri...lepak kat atas..amik gamba hantaran..bergambar ngan pengantin la...pastu balik...
ape2 pun tahniah lagi skali..moga berkekalan ke anak cucu..amin..


No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow