Thursday, January 25, 2007

Ajal

jam 10 malam td..aku dapat sms
'abg roni baru meninggal di hospital selayang'

isk..innalillah...mengucap panjang aku, rasa cam baru je aku sembang ngan abg roni, abg roni staf kat opis aku, dia kena serang sakit jantung semasa dalam perjalanan bawak Timbalan Ketua Pengarah ke Istana Budaya mlm td ,
dgr crite nya, pass maghrib, dia amik TKP kat opis..then on the way , dia kena serang sakit jantung, tros TKP aku bawak kete, anta dia gi spital selayang...
mlm td pun opismate aku ajak gi spital..tp aku tak dpt gi..sebab tgh siapkan keje utk miting pg nih...
pagi ni kat opis, sume org pakat gi melawat..alang2 miting pun batal..aku pun gi gakla menziarahi keluarga si mati...
allahyarham baru je keje lebih kurang 6 bulan kat opis aku, tapi sbb keramahannya membuatkan dia sgt dikenali di opis..
kehilangannya amat dirasai..
al fatihah untuk beliau, semoga Allah mencucuri rahmat ke atas beliau dan semoga ditempatkan bersama golongan orang2 yang soleh..amin

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow