Friday, January 26, 2007

great time di kenny rogers.. :p



Lunch hour td, sempat celebrate bday mmbr aku..2 in 1 ..dua org skali celebrate..haha..jimat bajet..
konon nak wat suprise..aku gi awal ngan mmber aku sorg..dah siap booking table kat kenny rogers ampang point..mintak dorg kuarkan kek dan adiah bila mmbr aku 2 org lagi smpai..
so..bila member aku yang 2 org tu sampai..kitorg order mknn cam biasa..then bila mknn dah sampai..krew kenny rogers kuarkan kek dan adiah..konon cam suprise la..haha..bleh tahan gakla mmbr aku 2 org tu terkejut..
pastu acara makan2 dan bergamba ..posing ngan mknn dan adiah..tu kat atas tu gamba adiah yang kitorg bagi..hehe..kalo suh aku yg bli adiah..mmg adiah yg cenggitu la aku bli..nasibla cam budak2 pun..tu je yg aku mampu pikir utk bg
ape2 pun..hepi besday buat kak ila dan syam..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow