Wednesday, July 25, 2012

Juadah berbuka hari ke empat


baru nak citer psl menu berbuka nih..ni menu semlm..balik keje..jem yg amat..pdhal aku blk 4.30 utk bulan poser ni..kul 6.30 br sampai umah..arghhh..jem kt kinrara sangaatt la menguji keimanan..sebab kt area situ..tgh wat landasan baru utk LRT kan..so mmg troklah jalan..hadap jelaa..so dh sampai 6.30..kena menyusukan rania dlu..bagi dia kenyang..baru la dia ok..aku nk masak pun tenang..seb baik pengasuh rayyan baik ati..bagi roti jala ngan kari..senang keje aku..aku goreng pisang montel yg tak brape montel tuh..tabur gulaa...haa..ni kalo kt kampung..mmg slalu mkn camni..
pastu blend tembikai campur susu pekat ngan laici..blend ngan ais..
pastu masak nasik..masak sup ayam...daging hitam tu aku bli...seb baik sempat siap sebelum berbuka..
sebab byk mkn roti jala..kenyang sangat..pas isya' baru la kitorg mkn nasik..

hari ni kemungkinan besar hanya beli nasi ngan lauk..sbb laki aku..konpem balik lambat kalo hari rabu..mana sempat nak masak kalo tkde org jaga budak2 nih..nasik kerabu..sedap jugak nih...yummehhh

esokla kita masak plak yer

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow