Thursday, November 03, 2011

Makan free kat TCRS

Syok kan dapat makan free..hehe..citer nya camni..mmbr aku..si cuke..ade tanya aku nak tak gi mkn free kat the chicken rice shop nih..katanya projek kawan dia..tp ntah..aku pun tatau..yang aku tau..dia suh amik couple set..pastu dia bg duit rm40..suh pi makan..amik resit..amik nama pelayan..hehe...aku on aje..sebab dia suh gi makan kat sunway piramid..tak jauh sgt tuh..mmg bleh sgt..pastu tukar kt subang parade..ok jugak..sebab area situ jugak..
jadinya..sabtu lepas..tros pegi..haha..cuke msg hari jumaat..sabtu tros pegi..ye la..sebab ahad nak ke luar daerah..kena tros pegi la kan..so 1st time sampai subang parade..tros pegi makan..amik set grilled butter chicken..cuma tukar air dan tambah nasi utk rayyan..total bil rm46 ..hehe..cuma bayar tambah rm6..tapi kenyang sgt..sampai tak abih..tq cuke dan kawan..hiksss...lenkali kalo ade lagi..anytime aku bleh tolong..

ni maybe lebih kurang program mystery customer..tp takde plak aku kena buat ape2....sbb dulu aku prnh keje part time pizza hut kan..tiap2 bulan..ade la benda2 camni..mmg time ni la cuak..sebab kalo servis tak ok..nnt kena marah..dahla dorg akan tau sape yang layan customer tu kan..tapi kalo servis bagus..mmg kembang idung kena puji..nama program tu..CHAMPS kalo tak silap..kalo sorg wat salah..sume kena..tapi kalo sorg tu yg bg servis tip top kebetulan masa mystery customer yg dtg..sume staf dpt rewards..program ni..on lagi kot..kat kfc dan pizza hut..rindu plak nk keje part time cam dulu..enjoy je walaupun gaji sket.takde masalah langsung..hehe
berbalik pada citer tadi..lps makan..tros pegi nilai..sbb mak ayah aku dtg..yeaaaa..sebab ahad nya kami sume ke umah makcik kat pahang..ade kenduri..tp sebab dh jupe sedara mara..mana ade nak snap gambar..takde gambar..tkde la citer..hehe



No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow