Monday, September 19, 2011

Kisah sedih enpon ku

ye la..last week..tragedi plg. sedih telah terjadi..ade dua benda sedih..hari selasa tuh..laki ku berangkat ke jakarta..meninggalkan aku dan rayyan utk 2 minggu lebih..hari yang sama..enpon plak telah selamat berkubur lam toilet...huhuh..takyah la tanya cemana bleh jadi..cuma moralnya...masuk toilet..jgn gatal2 nk bawak masuk enpon...kes aku bukan yg pertama...yg ke berpuluh2 kali..tp utk aku..personally..yes..first time..
hari jadi aku br je berlalu..yer..9 september yg lps..kaitannya ialah..enpon tu..hadiah bday dari suami..pada 2 thn lps...maknanya 2 thn la aku smpt pakai enpon tuh..err..ekceli ..ade enpon baru dah..consider sbg hadiah bday dari kakak aku..baru je dpt masa raya ri tu..tp tanak pakai lagi..tatau nk kata mana yg nasib baik...mungkin nasib baik sbb blom guna enpon baru..kalo tk..konpem enpon baru yg blurpppp lam toilet tu kan...huhu
enpon tu satu hal la kan..contact number lam sim n phone tuh..satu hal jugak..tros call customer serv maxis..dorg kata just pi maxis centre..utk replacement sim yang baru..
esoknya baru pi maxis centre..dekat je..klcc tu je..so bayar rm10 untuk sim yang baru dengan no yang sama la..of course la kan..tp sbb tak subscribe backup up sim ke ape benda nama nya..so sume contact number lam tu..tak dapat diselamatkan...jadi..beratus2 nombor adalah mustahil untuk dihafal...harap maklum..saya dah tiada no telefon kawan2 saya..uwaaa..tu yg paling berharga tau..tskkk....tskkk..sedihhhh
enset baru plak...tiada ngan saya...eh kejap aku..kejap saya..biasalah..tgh mixed feeling..so tulis pun tros mixed...ekeke..sbb mmg blom digunakan..laki sy ckp..bia lah dia pakai dulu..dia nk guna no indon kan..bleh guna kt enset yg tuh..enset dia..dia on kan aje..seb baik masa kejadian..tingat nak call..**guna enpon mmbr la kan..smpt jugak bitau kejadian sedih psl enpon sblm dia berlps...
jadi..skang pakai enpon adik aku dulu..
ehem..hadiah bday lom claim..agak2 bleh dpt smartphone tak...ngehehehehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow