Friday, July 08, 2011

sweet


setiap org punya pengalaman ngan anak masing2 la kan..blog aku..aku citer la psl anak aku..sape lagi kalo bukan si rayyan..sok2..rayyan dah ade adik..br citer psl adik dia plak..hahaha

ok..skang ni..aku kurang sihat sketlaa..asikla terbaring2 kt umah..sbnrnya nk pi keje pun malas..tp setelah paksa2 diri..bolehla kan
tapi ble ptg..hazab laa..balik je..tros nak carik tmpt yg syok nak baring..ptg2 aku amik rayyan..skang ni la..baru nak masuk sebulan..semenjak laki aku tukar keje..dh tak lalu kawasan umah pengasuh rayyan..tp pagi2 masih keje laki aku antar rayyan walaupun terpaksa ..hehe

jadi ble ptg..sampai je umah..aku baring atas sofa..dan rayyan buat hal sndiri.

malam..of course la dorg makan nasik beli je..hehe...ble papa nak kuar bli nasik ngan rayyan..cam semlm..rayyan dtg kat ngan aku..dtg amik order 'mama nak mkn ape, mi nak?nashik nak?mama nak ape? mama makan nashik arr..ayyan makan mi'..atau vice versa la kan..if dia rasa nk mkn nasik..dia suh aku mkn mi...walaupun sbnrnya dia tu mengorder je lebih..makannya susah banget

yeah..aku rasa tu sweet..ble dah terasa anak sndiri cam dh besar yang dah pandai amik berat ttg aku atau org sekeliling..rasa nak nangis pun ade..hahaha..tp slalu nya aku tak makan..err..atau bli dan aku tak makan..hahaha..minum air satu teguk pun tak bleh..

malam tadi gak..aku naik atas..baring2...saje nk baring atas tilam kan..best sket....rayyan pun sebokla jugak naik atas..baring kt seblah..pas 5 saat..dia bosan..dia tawaf la lam bilik tu..pastu tnya aku..'mama shakit ke?mama tido dulu arr..nanti kita gi kenek (klinik)'..so sweet la rayyan..walaupun kdg2 aku tetap marah dia jugak kalo dia ganggu aku rehat..biasala kan..kdg2 emosi terlebih sket.. :p

so far..sbb dia dh besar..byk benda dia bleh buat sndiri atau faham ape yg kita cakap..so nak jaga dia skang..senang la kan..papa pun takde masalah nak jaga rayyan ..sbb dia skang dh geng ngan papa dia

5 comments:

Ammal said...

Tgh pening2 ke? Take care :)

strawberi said...

gitula nmpknya..hehe..tq kak

vagg-nini3posen.com said...

wahhhh ko preggy ye? adakah aku org last tahu? hahaha mencik. congrats and take care

lily lotus said...

sweetnya budak kecik tu ;) terasa diri begitu dihargaikan..

strawberi said...

hehe vagg..tq

kak lily..tu la..budak kecik ni mmg suka bermulut manis..hehe

Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin
Blog Widget by LinkWithin

Jom Follow